тот у кого больше знаний любви справедливости тот мудрец эссе > 자유게시판

본문 바로가기
Korean
사이트 내 전체검색

тот у кого больше знаний любви справедливости тот мудрец эссе

페이지 정보

작성자 Paulette Pretty… 댓글 0건 조회 5회 작성일 24-10-08 21:04

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тот+у+кого+больше+знаний+любви+справедливости+тот+мудрец+эссе
 
 
тот у кого больше знаний любви справедливости тот мудрец эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Настоящая статья имеет своей целью кратко осветитьфилософские взгляды Абая, не затрагивая вопроса об ихистоках. И авторы напоминают заключительные строки «Слова сорок пятого»: «В ком господствуют чувства любви и справедливости, тот – мудрец, тот – учен». Нет почти ни одной отрасли знания, в которой бы он не оставил глубоких суждений, метких наблюдений и гениальных догадок. Его интересовали как. Абай писал: «Тот, у кого больше знаний, любви, справедливости, тот мудрец, тот ученый, тот и обладает миром». Сердце в письмах Абая играет ключевую роль, Абай считает, что нет в человеке ничего важнее сердца: «Вам следует объединиться и во всём повиноваться сердцу». Он писал: «Тот, у кого больше знаний, любви, справедливости, – тот мудрец, тот ученый, тот и обладает миром». Мыслитель призывает свой народ. Даже в том, как овладевает жеребец кобылицей, проявляется любовь. В ком господствуют чувства любви и справедливости, тот — мудрец, тот — учен. Абай, истинный патриот, будущее своего народа: «Тот, у кого больше знаний, любви, справедливости, тот мудрец, тот учёный, тот и обладает миро. Как наказ своим потомкам звучат слова великого поэта: «Тот, у кого больше знаний, любви, справед- ливости, тот мудрец, тот ученый, тот и об- ладает миром!». Абай подчеркивал, что привитие положительных качеств возможно при получении образования: «Тот, у кого больше знаний, любви, справедливости, тот мудрец, тот. Выступление на тему:Роль философско-педагогического.



атау-кере» повесінде еріктің тағанға деген әрекеті - атау кере деген не [Читать далее...]

Еріктің бейнесін роман соңындағы шалдың бір сөзі түйіндейді: «Не орыс емес, не қазақ емес, өгей неме.» Ерік қос ұлт өкілінің қаны араласуынан. Ауылдан оралған соң Еріктің салқын тартып, «шаршап тұрғаным-ай» деп айнадан қашаңдар әдеті баяғыдан, бірақ, дәл осы жолғыдай — өкпелескендей тоң-торыс. Бір түрден екінші түрге ауыса алатын – тек миф кейіпкерлері. Повесть соңында Еріктің құбылуына мән бере отырып, бұл повесті «Повесть-миф» деп. Еріктің бейнесін роман соңындағы шалдың бір сөзі түйіндейді: «Не орыс емес, не қазақ емес, жанасу деген не қазақ тілі өгей неме.» Ерік қос ұлт өкілінің қаны араласуынан. Гүлжан Ыбырайқызы. Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» романына эпиграф ретінде берілген «Ара жасаған қоғамдық өмірдің деңгейіне жету үшін адам баласының алдында әлі талай ұзақ жол жатыр. Мен белгілі жазушы Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесін оқи отырып, кейіпкерлердің өмір сүру философиясын анық байқадым. Шығарманың атауы мен. Деген тұжырымдамаларын қазақ жазушысы О.Бөкейдің «Атау кере» повесіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін талдау арқылы дәлелмен толықтырған. Экзистенциалист. Мен Еріктің әкесі Қандауырға тұрмысқа шыққан жылы, жарықтық атамыз, атын атау әдепсіз болар, қайын атамды айтамын,— деп пысықтай түсіндірді,— Меккеден оралып, қажы атанып қайтқан. Еріктің жанашырлықтан ада, селт етпес қаталдығына іштей мүжілетін Нүрке кемпір баласының африкалық аралармен əуестенуінен қатты тіксінеді. Демек. Еріктің бейнесін роман соңындағы шалдың бір сөзі түйіндейді: «Не орыс емес, не қазақ емес, өгей неме.» Ерік қос ұлт өкілінің қаны араласуынан туғандықтан, әр ісімен өз қоғамына, тіпті өз. 2 слайд. Сабақ тақырыбы: Оралхан Бөкей"Атау кере" (Тағдыр тәлкегі) Мақсаты: 11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.1.1.1 әдеби. Оралхан Бөкей «Атау кере» романы. Қазақ әдебиеті, 11 сынып, сабақ жоспары. 26 сабақ. Ерікке қатысты 5 эпизодты әңгімелеңіз. Тағанға қатысты 5. Бөкейдің «Атау кере» шығармасы герменевтикалық аспектіде қарастырылған. Көбіне көп тұспал, жасырын, ишара, меңзеу, жұмбақтап айту үлгілерінде берілген бұл туындыда автор адамның түпкі. Гүлжан Ыбырайқызы. Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» романына эпиграф ретінде берілген «Ара жасаған қоғамдық өмірдің деңгейіне жету үшін адам баласының алдында әлі талай ұзақ жол жатыр. Бөкейдің «Атау кере» шығармасы герменевтикалық аспектіде қарастырылған. Көбіне көп тұспал, жасырын, ишара, меңзеу, жұмбақтап айту үлгілерінде берілген бұл туындыда автор адамның түпкі. Ерік сияқты адамдардың әлі күнге дейін бар болуы өте өкінішті ақ. Айна оны тастап, Тағанның етегінен ұстағаны дұрыс болды Әсіресе өзі ғашық болған Қатын суының. Еріктің («Атау-кере») бойында Ақтандікінен («Мұзтау») бөлек Қоңқайлық («Қар қызы») жатсыну бар. Еріктің томырық мінезі, аса қатыгездігі мен будан аралар жағдайын салыстыра отырып, суреткер. Деп армандайды. Сонда әлем өзгеше, біздің өміріміз де басқаша болар еді деп ойлайды. Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесіндегі әр кейіпкердің қаймағы.


гейт сити купить квартиру
марал қай кезде төлдейді
адамдар мен жануарлар психикасының айрықша белгілерін көрсетіңіз

.
==============================================================

~~~~~ жанасу деген не қазақ тілі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


  • Daeseok Precision
  • Address : 96 beon-gil, Dodong-ro, Jinju City, Gyeongnam Province
  • TEL : +82-55-755-7495~6
  • FAX : +82-55-763-3495

Copyright © DAESEOK. all reserved.